ההרצאה תעסוק בהיסטוריה של שיטות שיווק בתעשיית האנימה והמנגה (אנימציה וקומיקס יפניים). נבין איך שיווק יכול להפוך סדרה להצלחה מסחרית, ומה השיטות והמנגנונים המרכזיים שבהם התעשייה משתמשת כדי שאנחנו נאהב סדרות מסוימות. נתייחס גם לסוגיות בעייתיות בתעשיית האנימה והמנגה, ונשאל מה התפקיד שלנו כצרכנים וצרכניות בתעשיה הזאת. ההרצאה מיועדת לכל מי שמתעניין בתרבות פופולרית יפנית ומוכן לנפץ כמה מיתוסים.
אופיר לוטן היא חברת ועד אמא"י וסטודנטית לתואר שני באנתרופולוגיה.
המפגש בשיתוף אמא"י – ארגון מנגה ואנימה ישראל. אמא"י הינו ארגון מתנדבים שהוקם במטרה להפיץ את תרבות האנימה והמנגה בארץ. למידע על פרוייקטים נוספים של הארגון בקרו באתר: amai.org.il