איך הפכה "בלואי", תוכנית אנימציה לילדים על משפחת כלבי בקר אוסטרליים למותג ששווה שני מיליארד דולר בשנה?
"בלואי" היא תופעה היסטרית חוצת תרבויות. לפני חודשיים, קבעה סדרת הילדים "בלואי", המשודרת בפלטפורמת הסטרימינג "דיסני פלוס", שיא עולמי חדש. בפרק "The Sign" צפו ביום אחד יותר מעשרה מיליון איש ברחבי העולם, כשרק מחצית מהם ילדים מתחת לגיל 7.
בהרצאתה של הילה רגב, אשת תקשורת ויוצרת תוכן, נצלול יחד לקסם של "בלואי". נבין איך תוכן רגיש וחכם מצליח לגרום למבוגרים להתייפח מול המסך, ואיך בסדרה לילדים אפשר לדבר על בעיות פוריות, דיכאון אחרי לידה וקשיים בהורות.
בואו לגלות את הקסם מאחורי הסדרה שהילדים שלכם אוהבים, ולהבין למה לפעמים כל מה שצריך זה סיפור טוב (וגב כלכלי חזק).