אסיף 2021 – הסרטים המועמדים והזוכים וטקס הענקת הפרסים

אנימציה/אנימציה ישראלית/אסיף/תחרות/LIVE/ישראלי/18+

אסיף חוגג את יבול האנימציה הישראלית, על כל סוגיה, משנת היצירה שחלפה. מטרתו – לחשוף, לשתף ולקדם את אמנות האנימציה בישראל. אסיף הוא האירוע השנתי של יוצרי האנימציה בארץ, ונוצר עם ובעבור הקהילה.

הוא נוסד על ידי אסיפ”א ישראל בשנת 2000, ומופק על ידי פסטיבל אנימיקס – הפסטיבל הבינלאומי לאנימציה, קומיקס וקריקטורה, שנערך מדי שנה בסינמטק תל אביב

במסגרת אסיף 2021 יוקרנו מספר סרטים ותיערך תחרות סרטים נבחרים בקטגוריות שונות.

יוקרנו הסרטים המועמדים לפרס מבין סרטי האנימציה שנוצרו בארץ בשנה האחרונה, בכל הקטגוריות: סרטי אנימציה עצמאיים, מוזמנים ומסחריים, קליפים, סרטים לילדים, סרטי סטודנטים וסרטים עצמאיים קצרצרים.
ההקרנה תכלול את טקס זוכי אסיף לשנת 2021, ואת זוכה פרס גרוס למצוינות באנימציה.

הפקת אסיף: צח כהן – מנהל אמנותי, חן חייפץ – מפיקה.

ועדת שיפוט סרטים עצמאיים: דניאלה שניצר, חן ליבמן, יאיר הראל, יוסי גוון, שיר פקמן.

ועדת שיפוט סרטי סטודנטים: אלכס קלקסבר, דימה טרטיאקוב, ענבל אוחיון, רותם בלוך, תום מדר.

ועדת ביקורת: נוני טל, אילה שרוט.

חברי וועדת פרס גרוס: יעל ענבר, נעם נדב, ערן היללי.

פתיח אסיף 2021: סטודיו פלונטר.

הסרטים המועמדים והזוכים וטקס הענקת הפרסים יוקרנו הסרטים המועמדים לפרס מבין סרטי האנימציה שנוצרו בארץ בשנה האחרונה, בכל הקטגוריות: סרטי אנימציה עצמאיים, מוזמנים ומסחריים, קליפים, סרטים לילדים, סרטי סטודנטים וסרטים עצמאיים קצרצרים. ההקרנה תכלול את טקס זוכי אסיף לשנת 2021, ואת זוכה פרס גרוס למצוינות באנימציה.

פרס גרוס למצוינות באנימציה
פרס מיוחד זה, על סך 10,000 שקל, מוענק מטעם משפחת גרוס לזכרו של יורם גרוס, מחלוצי האנימציה בישראל וללא ספק אחד הפוריים והמצוינים שבהם. בשנות ה-50 וה-60 יצר סרטי אנימציה רבים, מסחריים ואישיים, וכן את “בעל החלומות”, סרט אנימציה ראשון בישראל באורך מלא. מסוף שנות ה-60 חי ויצר באוסטרליה.
הפרס מוענק ליוצר אנימציה ישראלי אשר הביא אל האנימציה מצוינות יוצאת דופן והוכיח עשייה לאורך זמן. מטרת הפרס היא לעודד יוצרים להמשיך ביצירה עצמאית ואישית, ובכך לקדם את האנימציה בישראל. המועמדים לפרס מוצעים על ידי קהילת האנימציה ונבחרים על ידי ועדה מקצועית.

פרס לסרט סטודנטים מצטיין
לזכר טל יעקובסון

הפרס מוענק על ידי זוהר ויענקל’ה יעקובסון, הוריה של טל יעקובסון ז”ל, שהחליטו להמשיך את דרכה ואהבתה לאנימציה, ומעניקים מדי שנה פרס על שמה לסרט הסטודנטים הטוב ביותר במטרה לעודד איכות, חדשנות ויצירה.
זוהר ויענקל’ה ייסדו את עמותת “מרכז טל” שאחראית למיזמים החדשניים ב”מרכז טל לרפואה אונקולוגית אינטגרטיבית בתל השומר” ואת “חלאסרטן”, מיזם אינטרנטי לחולים ומחלימים צעירים מסרטן. העמותה הוקמה ברוח חזונה של טל ז”ל וחרטה על דגלה לשנות את תרבות הטיפול בסרטן.
www.tal-center.org

פרסים בתחרות המקצועית
המוענקים על ידי חברות:
חברת דיסק-אין מובילה למעלה משני עשורים עשייה קריאטיבית מקורית, המשלבת בין אדריכלות עכשווית וטכנולוגיה מתקדמת, המטשטשת את גבולות התפר בין כל המרכיבים ומאפשרת יצירת פרויקטים ועולמות תוכן מקוריים וחדשניים.
אמירים היא משווקת מורשית של מוצרי “אפל” ו”דל” בישראל, וכן יבואנית של מיקרוסופט Surface, ו- Waco- יצרנית הלוחות הדיגיטליים המובילה בעולם. בנוסף החברה מציעה ציוד היקפי כמסכים, תחנות עגינה ועוד.
אאא – בית לטיפוגרפיה עברית

אתר אסיף: asif-animation.org.

שיתוף:

המלצות בשבילך

סינון לפי תיוגים